Menü

Quisque laoreet in risus at efficitur. In imperdiet urna vitae elit porta pretium.

Cras vulputate aliquet tristique. Sed ornare ante aliquet eleifend consectetur. Mauris luctus massa risus, id malesuada diam finibus eu. Cras eget vestibulum dolor, ut varius diam. Nulla facilisi. Sed quis quam ac ante varius porttitor eget at leo. Curabitur mi elit, placerat quis elit eget, malesuada finibus nibh. Sed suscipit, nibh nec luctus consequat, sem erat pharetra felis, at faucibus mauris lacus vel tellus. Proin in dolor non nisl iaculis egestas eu sed nisl. Fusce porta sit amet sem faucibus bibendum. Suspendisse vel congue purus, sed dignissim augue. Sed at facilisis arcu, non accumsan tellus. Nam sit amet quam imperdiet, mattis lorem sed, molestie massa. Nulla leo augue, porttitor pretium enim id, tempor sodales nisl.

Proin in dolor non nisl iaculis egestas eu sed nisl. Fusce porta sit amet sem faucibus bibendum. Suspendisse vel congue purus, sed dignissim augue. Sed at facilisis arcu, non accumsan tellus. Nam sit amet quam imperdiet, mattis lorem sed, molestie massa. Nulla leo augue, porttitor pretium enim id, tempor sodales nisl.
HÍREK

Folytatódik a város fáinak permetezése

2017. augusztus 22.
A BIOKOM Nonprofit Kft. megbízásából 2017. augusztus 22-től augusztus 24-ig kerül sor Uránváros, Belváros, Budai városrész, Kertváros városrészek közterületein lévő fák rovarok és gombakártevők elleni permetezésére. A kezelés az éjjeli órákban történik, este 10 órától másnap hajnal 4-ig. A munkavégzés napjait az időjárás befolyásolja, így csapadékos vagy szeles idő esetén a permetezés elmaradhat. Tovább »

Sorsolás halottak napi virágárusítási helyekre

2017. augusztus 03.
Tájékoztatjuk Tisztelt Partnereinket, hogy a 2017. évben a pécsi köztemető északi és déli bejárati kapujánál lévő közterületre (kijelölt, számozott helyekre) a halottak napi virágárusítási (gyertya, koszorú) helyeket sorsolással osztjuk el. Tovább »

Sorsolás tűzijáték árusításra

2017. augusztus 03.
Tájékoztatjuk Tisztelt Partnereinket, hogy a 2017. évben december 28-31. közötti időszakban történő tűzijáték árusításra a közterületek igénybevétele sorsolással történik, mivel egy területre több igény érkezett. Tovább »

Szúnyoggyérítés következő üteme

2017. július 20.
Az országos központi szúnyoggyérítési program részeként - a BM Országos Katasztrófavédelmi Főigazgatóság és a BIOKOM Nonprofit Kft. koordinálása mellett – a PDM Szúnyogkontroll Konzorcium földi- és légi-kémiai szúnyoggyérítést végez Pécs város teljes területén 07.26-án (szerdán), és 07.27-én (csütörtökön) az alábbi ütemezés szerint Tovább »




ADATVÉDELEM ÉS PANASZKEZELÉS

« vissza

A Biokom Nonprofit Kft. adatvédelmi és adatkezelési szabályzatát az alábbi linken tekintheti meg.

A szabályzat megtekintéséhez, kattintson ide.

Jogvita esetén joghatóság vagy illetékes bíróság kikötése: A közszolgáltatási szerződésben foglaltaknak megfelelően a felek az esetleges jogvitát egyeztetés útján rendezik, megegyezés hiányában a jogvita eldöntésére a Pécsi Járási Bíróság kizárólagos illetékességét kötik ki.  

Szóbeli panasz

A szóbeli panaszt a szolgáltató azonnal megvizsgálja, és szükség szerint orvosolja. Ha az ügyfél a panasz kezelésével
nem ért egyet, vagy a panasz azonnali kivizsgálása nem lehetséges, a szolgáltató a panaszról és az azzal kapcsolatos álláspontjáról jegyzőkönyvet vesz fel, melynek egy másolati példányát személyesen közölt szóbeli panasz esetén helyben átadja a felhasználónak, telefonon közölt szóbeli panasz esetén az ügyfélnek legkésőbb (városüzemeltetéssel kapcsolatos ügyekben 30, hulladékos ügyekben 15 napon belül) az érdemi válasszal egyidejűleg megküldi. 

Írásbeli panasz

Az írásbeli panaszt a szolgáltató a beérkezését követően 15 napon belül köteles írásban, érdemben megválaszolni. (Városüzemeltetéssel kapcsolatos bejelentések esetén 30 napon belül) A panaszt elutasító álláspontját a szolgáltató indokolni köteles. A szolgáltató a panaszról felvett jegyzőkönyvet és a válasz másolati példányát öt évig köteles
megőrizni. A panasz elutasítása esetén a szolgáltató köteles az ügyfelet írásban tájékoztatni arról, hogy panaszával - annak jellege szerint - mely hatóság, vagy a békéltető testület eljárását kezdeményezheti. 
 
A szolgáltató indokolt esetben legfeljebb 15 nappal meghosszabbítja az ügyintézési határidőt, amelyről a panasztevőt írásban értesíti.
 
Amennyiben az ügyfél panasza nem jogos: a szolgáltató az ügyfelet írásban, indokolással ellátva értesíti. 

Amennyiben jogos: a szolgáltató haladéktalanul intézkedik az eljárás javítása érdekében, és egyidejűleg a panasz bejelentőjét maximum 15 napon belül írásban tájékoztatja a kivizsgálás eredményéről, a jogos észrevételekhez kapcsolódó intézkedésekről.
 
Jogos panaszokhoz kapcsolódó kárigény esetén, a panaszkivizsgáló szervezeti egység megvizsgálja a bejelentett kár jogosságát, mértékét és megállapítja az ügyfél jogos kárigényét.

Nem tekinthető ügyfél panasznak:

-   tájékoztatást kérő megkeresés
-   hibabejelentés
-   kárbejelentés
-   az ügyféllel szembeni jogos követeléseknek, elengedésének, részletfizetésének engedélyezése   

Felügyeleti hatóságok: 
 
                                  
Baranya Megyei Békéltető Testület

Cím: 7625 Pécs, Majorossy Imre u. 36.
Levelezési cím: 7602 Pécs, Pf.109.
Telefon: 72/507-154
Fax: 72/507-152                                 

Baranya Megyei Kormányhivatal Pécsi Járási Hivatal Műszaki Engedélyezési, Fogyasztóvédelmi és Foglalkoztatási Főosztály Fogyasztóvédelmi Osztály


Cím: 7630 Pécs, Hengermalom u. 2. II. emelet
Telefon: 72/795-398
E-mail: pecs.fogyasztovedelem@baranya.gov.hu  

Tolna Megyei Békéltető Testület 

Cím: 7100 Szekszárd, Arany J. u. 23-25.
Telefon: 06-74-411-661
Fax: 06-74-411-456
E-mail: kamara@tmkik.hu
                 
Települési Önkormányzat Jegyzője
Pécs Város jegyzője, Pécs Megyei Jogú Város Polgármesteri Hivatal

Cím: 7621 Pécs, Széchenyi tér 1.
Telefon: 72/533-823                         
E-mail: jegyzo@ph.pecs.hu



« vissza