Menü

Quisque laoreet in risus at efficitur. In imperdiet urna vitae elit porta pretium.

Cras vulputate aliquet tristique. Sed ornare ante aliquet eleifend consectetur. Mauris luctus massa risus, id malesuada diam finibus eu. Cras eget vestibulum dolor, ut varius diam. Nulla facilisi. Sed quis quam ac ante varius porttitor eget at leo. Curabitur mi elit, placerat quis elit eget, malesuada finibus nibh. Sed suscipit, nibh nec luctus consequat, sem erat pharetra felis, at faucibus mauris lacus vel tellus. Proin in dolor non nisl iaculis egestas eu sed nisl. Fusce porta sit amet sem faucibus bibendum. Suspendisse vel congue purus, sed dignissim augue. Sed at facilisis arcu, non accumsan tellus. Nam sit amet quam imperdiet, mattis lorem sed, molestie massa. Nulla leo augue, porttitor pretium enim id, tempor sodales nisl.

Proin in dolor non nisl iaculis egestas eu sed nisl. Fusce porta sit amet sem faucibus bibendum. Suspendisse vel congue purus, sed dignissim augue. Sed at facilisis arcu, non accumsan tellus. Nam sit amet quam imperdiet, mattis lorem sed, molestie massa. Nulla leo augue, porttitor pretium enim id, tempor sodales nisl.
HÍREK

A héten folytatódik a platánok permetezése

2017. augusztus 28.
A BIOKOM Nonprofit Kft. 2017 aug. 30-31-én végezteti el vállalkozóval a pécsi közterületeken lévő platánfák permetezését. A permetezés elsődlegesen csipkéspoloska kártevő ellen zajlik, de a permetszer összetétele egyéb rovarkártevők, illetve a platánokat károsító gombabetegségek (gnomonia és lisztharmat jellegűek) ellen is hatásos. Tovább »

Folytatódik a város fáinak permetezése

2017. augusztus 22.
A BIOKOM Nonprofit Kft. megbízásából 2017. augusztus 22-től augusztus 24-ig kerül sor Uránváros, Belváros, Budai városrész, Kertváros városrészek közterületein lévő fák rovarok és gombakártevők elleni permetezésére. A kezelés az éjjeli órákban történik, este 10 órától másnap hajnal 4-ig. A munkavégzés napjait az időjárás befolyásolja, így csapadékos vagy szeles idő esetén a permetezés elmaradhat. Tovább »

Sorsolás halottak napi virágárusítási helyekre

2017. augusztus 03.
Tájékoztatjuk Tisztelt Partnereinket, hogy a 2017. évben a pécsi köztemető északi és déli bejárati kapujánál lévő közterületre (kijelölt, számozott helyekre) a halottak napi virágárusítási (gyertya, koszorú) helyeket sorsolással osztjuk el. Tovább »




ELEKTRONIKUS ÜGYFÉLSZOLGÁLAT

« vissza

Elektronikus Ügyfélszolgálat

Hasznos információk közös képviselőknek és társasházban lakóknak

Környezet és hulladék gazdálkodás


Gyakran előforduló kérdések


Az elektronikus ügyfélszolgálat igénybevételével intézhető:

Bejelentés adatváltozásról


Fontos! Az adatváltozást társaságunk csak akkor tudja figyelembe venni, ha a tulajdonosi/bérlői viszonyban változás nem áll be. A családi házban élők esetében új szerződés kötésére, a társasházban
élők esetében a ki- és bejelentkezésre nincs szükség.


Névváltozás (pl: házasságkötés kapcsán)

Fontos! Kérjük, írásban jelezze társaságunk részére, ha Ön a hulladékkezelési számlatulajdonos és
Az Ön családi állapotával együtt neve is megváltozik (pl. házasságkötés, válás stb. esetén).
Családon belül megváltozik a számlatulajdonos, de az ingatlan tulajdonviszonyaiban nem történik változás, és a szerződött edényméret, társasházi felosztás módosítására nincs szükség. Pl. a férj helyett
a feleség nevére kérik a számlát; haláleset miatt kerül családon belül más
névre a számla.


Levelezési/értesítési cím megváltozásának bejelentése


Fontos! Kérjük, írásban jelezze társaságunk részére, ha Ön hulladékkezelési számlatulajdonos és
Az Ön értesítési/levelezési címében változás történik, a jövőben a hulladékkezelési számlát az új címére kéri postázni.
Felhívjuk Tisztelt Ügyfeleink figyelmét, hogy az értesítési/levelezési címben a számlatulajdonos neve egyezésével, viszont levelezési címének módosításával történhet a változtatási igény!


Pénzintézeti (lakossági folyószámláról történő) átutalásról postaira(csekkes befizetésre) való áttérés kérelme

Ha Ön pénzintézeti (lakossági folyószámláról történő)átutalásról postaira (csekkes befizetésre) kíván áttérni, kérjük írásban jelezze szándékát társaságunk részére.


Több adatban történő változás

Amennyiben több adatban (levelezési/postacímváltozás,haláleset végett családon belüli névváltozás, válás, házasságkötés,
pénzintézeti befizetés helyett postai átutalásra történő áttérés) együttesen
következik be a változás, azt kérjük írásban, elektronikusan, postai úton, vagy
személyesen ügyfélszolgálati irodánkban ezen nyomtatvány kitöltésével tudja megtenni. 


Csekk igénylés

Amennyiben valamilyen ok miatta már leszámlázott időszakról Ön nem kapta meg a számlához mellékelt
készpénz-átutalási megbízást (csekket) vagy az megrongálódott, esetleg tartozás
kiegyenlítéséhez van szüksége rá, lehetősége van pótlólag kérni a befizetéshez
a szükséges adatok megadása után írásban, elektronikus úton, telefonos vagy
személyes ügyfélszolgálatunkon keresztül. 
Elérhetőségeink: 
E-mail: ugyfelszolgalat@biokom.hu 
tel.: 0672/502-101, 0672/502-111, zöldszám: 0680/200-590
Ügyfélszolgálat címe: 7632 Pécs, Siklósi út 52.


Számlázás újraindítása

Amennyiben vissza szeretné vonni számlaszüneteltetési kérelmét, mert ismét lakottá válik ingatlanja, azt
írásban, elektronikusan, postai úton, vagy személyesen ügyfélszolgálati irodánkban ezen nyomtatványkitöltésével tudja bejelenteni.


A szolgáltatás és számlázás szüneteltetésének kérelme

Fontos! Csak egyedi edényhasználatú szerződés esetén! Közös tárolóedény-használatú társasházi ingatlantulajdonnal rendelkezőknél szüneteltetés nem adható!

Szüneteltetési kérelem

Az 55/2013 (XII.17) önkormányzati rendelet értelmében szüneteltethető a szolgáltatás igénybevétele és a díjfizetés, ha az írásbeli, egyedi edényhasználatú hulladékgazdálkodási
közszolgáltatási szerződéssel rendelkező ingatlantulajdonos, használó két
naptári hónapnál hosszabb ideig az ingatlant nem használja, vagyis az
ingatlanban senki sem lakik. A szüneteltetést írásban - az alábbi nyomtatványon
levélben, elektronikus úton, illetve személyesen ügyfélszolgálati irodánkban -
kell a közszolgáltatótól kérni, legalább 8 nappal a szüneteltetés lejártának
várható időpontja előtt. A szüneteltetési kérelemben foglaltak valóságtartalmát
a közszolgáltató jogosult ellenőrizni. Az utólag benyújtott kérelmet visszamenőleges hatállyal nincs módunkban elfogadni!

Kitöltési útmutató a nyomtatványhoz

A szüneteltetés időtartama: A kérelem beérkezését követő hónap első napjától a várható időtartam hónapjának utolsó napjáig. Minimálisan 2 hónap, de maximum 12 hónap. Szükség
szerint a lejárat időpontja előtt újabb kérelem beadásával hosszabbítható.
Amennyiben az engedélyezett időtartam lejárta előtt ismét lakottá válik az
ingatlan, azt kérjük írásban bejelenteni.
IndokolásAz ingatlanmegüresedésének oka röviden: pl.: külföldi tartózkodás, felújítás, bérlő
kiköltözése, ideiglenesen másik ingatlanba (pl. nyaralóba) költözés, hagyatéki
eljárás stb.
Aláírás: A kérelmet beadó személy aláírása, megbízott ügyintéző esetében a rokonságifok megjelölésével pl.: anyósa, örököse, fia stb. mellékelni kell az írásos
meghatalmazást a számlatulajdonos részéről.


Az adatfeldolgozás során csak az olvashatóan kitöltött, minden szükséges információt tartalmazó, aláírt nyomtatványokat tudjuk figyelembe venni!

Felhívjuk Tisztelt ügyfeleink figyelmét, hogy az ingatlan tulajdonviszonyaiban bekövetkező változás regisztrálása, a be- és kijelentkezés, illetve szerződéskötés csak személyesen, ügyfélszolgálati irodánkban intézhető! Az ingatlan adás-vétele esetén kérjük, hogy az eladó a vevővel együtt, személyesen keresse fel ügyfélszolgálatunkat!

Postacímünk:

BIOKOM Nonprofit Kft.

7601 Pécs, Pf.: 176

Ügyfélszolgálati irodánk címe: 7632 Pécs, Siklósi út 52.



« vissza
Elektronikus Ügyfélszolgálat