Menü

Quisque laoreet in risus at efficitur. In imperdiet urna vitae elit porta pretium.

Cras vulputate aliquet tristique. Sed ornare ante aliquet eleifend consectetur. Mauris luctus massa risus, id malesuada diam finibus eu. Cras eget vestibulum dolor, ut varius diam. Nulla facilisi. Sed quis quam ac ante varius porttitor eget at leo. Curabitur mi elit, placerat quis elit eget, malesuada finibus nibh. Sed suscipit, nibh nec luctus consequat, sem erat pharetra felis, at faucibus mauris lacus vel tellus. Proin in dolor non nisl iaculis egestas eu sed nisl. Fusce porta sit amet sem faucibus bibendum. Suspendisse vel congue purus, sed dignissim augue. Sed at facilisis arcu, non accumsan tellus. Nam sit amet quam imperdiet, mattis lorem sed, molestie massa. Nulla leo augue, porttitor pretium enim id, tempor sodales nisl.

Proin in dolor non nisl iaculis egestas eu sed nisl. Fusce porta sit amet sem faucibus bibendum. Suspendisse vel congue purus, sed dignissim augue. Sed at facilisis arcu, non accumsan tellus. Nam sit amet quam imperdiet, mattis lorem sed, molestie massa. Nulla leo augue, porttitor pretium enim id, tempor sodales nisl.
HÍREK

Tömegközlekedési forgalomkorlátozások a téli időjárás miatt

Tömegközlekedési forgalomkorlátozások a téli időjárás miatt

A téli időjárás viszontagságai miatt járataink az alábbi korlátozásokkal közlekednek: Tovább »

Köszöntjük új honlapunkon!

Köszöntjük új honlapunkon!

Új honlapunk megkezdte működését tesztüzemben. Régi honlapunk ezzel párhuzamosan még elérhető. Tovább »

Tudnivalók ünnepek előtt

Tudnivalók ünnepek előtt

Ünnepi közszolgáltatási rend a városüzemeltetésben Tovább »

Állásajánlataink

Állásajánlataink

Aktuális állásajánlataink Tovább »

Tüke Kártya tájékoztató

Tüke Kártya tájékoztató

Tájékoztatjuk a tisztelt Tüke Kártya Igénylőket, hogy a Millennium Üzletházban található Tüke Ügyfélszolgálati pont december 16. (péntek) – és december 20. (kedd) között zárva tart.  Tovább »

Téves számlázás

Téves számlázás

Tájékoztatás hulladékkezelési szolgáltatási díj téves számlázásáról Tovább »

Megújulnak a Keszüi út platánjai

Megújulnak a Keszüi út platánjai

Tisztelt Kertvárosi polgár! Pécs főkertészeként szeretném tájékoztatni a pécsi lakosságot, hogy a BIOKOM Nkft., mint a városi közterületek üzemeltetője a mai napon (hétfőn) megkezdi a Keszüi út platánfáinak ütemezett, tervszerű, fiatalító metszését. A munkálatokat egyrészt a fák egészségének fenntartása indokolja, másrészt a környéken élők biztonságának szavatolása. Tovább »

ÚJRA VIRÁGVÁSÁR!

ÚJRA VIRÁGVÁSÁR!

Igen kedvező árakon lehet örökzöldeket, mediterrán különlegességeket, évelő- és szezonnövényeket vásárolni 2016. október 14-én, pénteken 10.00 és 17.00 óra között Pécsett, a Kossuth téren. Tovább »

Nemzeti Hulladékgazdálkodási Koordináló és vagyonkezelő Zrt. tájékoztatója

Nemzeti Hulladékgazdálkodási Koordináló és vagyonkezelő Zrt. tájékoztatója

Tájékoztató az NKHV Nemzeti Hulladékgazdálkodási Koordináló és Vagyonkezelő Zártkörűen Működő Részvénytársaság létrejöttéről és a közszolgáltatási díjak számlázásáról. Tovább »

Számos belvárosi buszjárat útvonala módosul közműjavítás miatt

Számos belvárosi buszjárat útvonala módosul közműjavítás miatt

2016. március 14-én (hétfőtől) reggel 7 órától az E.ON gázvezeték-javítást végez, emiatt a helyreállítási munkálatok végéig a Szabadság utca a Zsolnay-szobor irányából lezárásra kerül. Tovább »


ELEKTRONIKUS ÜGYFÉLSZOLGÁLAT

« vissza

Elektronikus Ügyfélszolgálat

Hasznos információk közös képviselőknek és társasházban lakóknak

Környezet és hulladék gazdálkodás


Gyakran előforduló kérdések


Az elektronikus ügyfélszolgálat igénybevételével intézhető:

Bejelentés adatváltozásról


Fontos! Az adatváltozást társaságunk csak akkor tudja figyelembe venni, ha a tulajdonosi/bérlői viszonyban változás nem áll be. A családi házban élők esetében új szerződés kötésére, a társasházban
élők esetében a ki- és bejelentkezésre nincs szükség.


Névváltozás (pl: házasságkötés kapcsán)

Fontos! Kérjük, írásban jelezze társaságunk részére, ha Ön a hulladékkezelési számlatulajdonos és
Az Ön családi állapotával együtt neve is megváltozik (pl. házasságkötés, válás stb. esetén).
Családon belül megváltozik a számlatulajdonos, de az ingatlan tulajdonviszonyaiban nem történik változás, és a szerződött edényméret, társasházi felosztás módosítására nincs szükség. Pl. a férj helyett
a feleség nevére kérik a számlát; haláleset miatt kerül családon belül más
névre a számla.
   


Levelezési/értesítési cím megváltozásának bejelentése


Fontos! Kérjük, írásban jelezze társaságunk részére, ha Ön hulladékkezelési számlatulajdonos és
Az Ön értesítési/levelezési címében változás történik, a jövőben a hulladékkezelési számlát az új címére kéri postázni.
Felhívjuk Tisztelt Ügyfeleink figyelmét, hogy az értesítési/levelezési címben a számlatulajdonos neve egyezésével, viszont levelezési címének módosításával történhet a változtatási igény!


Pénzintézeti (lakossági folyószámláról történő) átutalásról postaira(csekkes befizetésre) való áttérés kérelme

Ha Ön pénzintézeti (lakossági folyószámláról történő)átutalásról postaira (csekkes befizetésre) kíván áttérni, kérjük írásban jelezze szándékát társaságunk részére.


Több adatban történő változás

Amennyiben több adatban (levelezési/postacímváltozás,haláleset végett családon belüli névváltozás, válás, házasságkötés,
pénzintézeti befizetés helyett postai átutalásra történő áttérés) együttesen
következik be a változás, azt kérjük írásban, elektronikusan, postai úton, vagy
személyesen ügyfélszolgálati irodánkban ezen nyomtatvány kitöltésével tudja megtenni. 


Csekk igénylés

Amennyiben valamilyen ok miatta már leszámlázott időszakról Ön nem kapta meg a számlához mellékelt
készpénz-átutalási megbízást (csekket) vagy az megrongálódott, esetleg tartozás
kiegyenlítéséhez van szüksége rá, lehetősége van pótlólag kérni a befizetéshez
a szükséges adatok megadása után írásban, elektronikus úton, telefonos vagy
személyes ügyfélszolgálatunkon keresztül.
Elérhetőségeink:
E-mail: ugyfelszolgalat@biokom.hu 
tel.: 0672/502-101, 0672/502-111, zöldszám: 0680/200-590
Ügyfélszolgálat címe: 7632 Pécs, Siklósi út 52.


Számlázás újraindítása

Amennyiben vissza szeretné vonni számlaszüneteltetési kérelmét, mert ismét lakottá válik ingatlanja, azt
írásban, elektronikusan, postai úton, vagy személyesen ügyfélszolgálati irodánkban ezen nyomtatványkitöltésével tudja bejelenteni.


A szolgáltatás és számlázás szüneteltetésének kérelme

Fontos! Csak egyedi edényhasználatú szerződés esetén! Közös tárolóedény-használatú társasházi ingatlantulajdonnal rendelkezőknél szüneteltetés nem adható!

Szüneteltetési kérelem

Az 55/2013 (XII.17) önkormányzati rendelet értelmében szüneteltethető a szolgáltatás igénybevétele és a díjfizetés, ha az írásbeli, egyedi edényhasználatú hulladékgazdálkodási
közszolgáltatási szerződéssel rendelkező ingatlantulajdonos, használó két
naptári hónapnál hosszabb ideig az ingatlant nem használja, vagyis az
ingatlanban senki sem lakik. A szüneteltetést írásban - az alábbi nyomtatványon
levélben, elektronikus úton, illetve személyesen ügyfélszolgálati irodánkban -
kell a közszolgáltatótól kérni, legalább 8 nappal a szüneteltetés lejártának
várható időpontja előtt. A szüneteltetési kérelemben foglaltak valóságtartalmát
a közszolgáltató jogosult ellenőrizni.  Az utólag benyújtott kérelmet visszamenőleges hatállyal nincs módunkban elfogadni!

Kitöltési útmutató a nyomtatványhoz

A szüneteltetés időtartama: A kérelem beérkezését követő hónap első napjától a várható időtartam hónapjának utolsó napjáig. Minimálisan 2 hónap, de maximum 12 hónap. Szükség
szerint a lejárat időpontja előtt újabb kérelem beadásával hosszabbítható.
Amennyiben az engedélyezett időtartam lejárta előtt ismét lakottá válik az
ingatlan, azt kérjük írásban bejelenteni.
IndokolásAz ingatlanmegüresedésének oka röviden: pl.: külföldi tartózkodás, felújítás, bérlő
kiköltözése, ideiglenesen másik ingatlanba (pl. nyaralóba) költözés, hagyatéki
eljárás stb.
Aláírás: A kérelmet beadó személy aláírása, megbízott ügyintéző esetében a rokonságifok megjelölésével pl.: anyósa, örököse, fia stb. mellékelni kell az írásos
meghatalmazást a számlatulajdonos részéről.


Az adatfeldolgozás során csak az olvashatóan kitöltött, minden szükséges információt tartalmazó, aláírt nyomtatványokat tudjuk figyelembe venni!

Felhívjuk Tisztelt ügyfeleink figyelmét, hogy az ingatlan tulajdonviszonyaiban bekövetkező változás regisztrálása, a be- és kijelentkezés, illetve szerződéskötés csak személyesen, ügyfélszolgálati irodánkban intézhető! Az ingatlan adás-vétele esetén kérjük, hogy az eladó a vevővel együtt, személyesen keresse fel ügyfélszolgálatunkat!

Postacímünk:

BIOKOM Nonprofit Kft.
  
7601 Pécs, Pf.: 176

Ügyfélszolgálati irodánk címe: 7632 Pécs, Siklósi út 52.

« vissza
Elektronikus Ügyfélszolgálat